onsdag 12. november 2008

knappegøy

Jeg var innom Nøstebarn i går formiddag og kjøpte brunstripet ullbody (det ble den, ja, etter å ha sett den på Smileulls lille Tollef var jeg solgt - den var jo mye skjønnere i virkeligheten enn i nettbutikken... Og hadde jeg lånt bil og kjørt helt ut forbi Nesttun for å gå på Nøstebarn så måtte jeg jo ha garn i tillegg - litt lyngfarget og naturfarget merinoull ble det, til en rullegenser har jeg tenkt. Og så skulle jeg betale, og der var det jammen så tøffe knapper, jo! Jeg endte opp med bare en eneste knapp, for jeg er flink og holder meg (nesten) til budsjettet, og den ene lille knappen kostet nå også 50 kr. Men se så tøff den er! Så nå må jeg bare finne et strikkeplagg til lillesøster som trenger bare én eneste knapp, og det en litt stor en - den er 21 mm i diameter.

Knappene kommer fra Snella & Petronella og de har jo enda mange flere typer knapper i nettbutikken enn de hadde på Nøstebarn. Den jeg kjøpte er i kolleksjonen Tut og kjør! Jeg er så fornøyd med å ha en sånn liten rosa knapp med "guttete" motiv :)

Ingen kommentarer: